Maggan på äventyr!

Pink lady

2009-12-04 @ 17:15:45

HEJ!
Åkte du på 45:an idag? Såg du någon som stod på en stege utanför ljuvahem iklädd en AS rosa jacka?
Då var det troligtvis jag.

Yes, idag har jag satt upp julbelysning i entren på ljuva hem. Det var kallt. Men det blev snyggt.
Det är typ de jag har gjort idag. Eller a, har slått in en del paket med, och druckit te, och ätit praliner.

Det finns as gott te där, fler smaker än i cafeet i skolan må ni tro. Jag ska nog köpa med mig en påse. Pralinerna är inte heller så dumma inte, det finns en med lite cola smak och fy fan vad god den är.

På måndag kommer jag nog förbi skolan att litet tag. Ska försöka iallafall.

Tack och hej eran Maggan

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback