Maggan på äventyr!

Dag 15.

2009-03-07 @ 00:40:26

Stressig morgon idag igen, big shocker där lixom.
Annars var dagen helt vanlig. Förutom att jag är med i kungälvsposten idag då. Jag håller mig allt på tapeten gott folk. Här gäller det att inte hamna i skuggan av strålkastarna. Jag och Maria stod och granskade min lilla ruta länge och väl och den bidrog till ett par skratt.
Annars så är jag riktigt grym på att vara servitris. Det är nog min medfödda gåva eller någonting i den stilen. Jag måste bara finslipa mina kunskaper i att bära tallrikar snyggt sen så är allt på sin rätta plats. Men det är ju bara en liten bagatell.
Mina matvanor är värre än någonsin, jag bara äter och äter känns det som.
först har vi det obligatroriska morgon fikat, strax efter det klampar jag in på Combi och tar mig en kopp te och några bebis tomater eller något annat att tugga på som finns tillgängligt. Paprika eller gurka är också ett alternativ.
Sedan är lunchen på G, då äter jag en stabil måltid. Efter maten en kopp te och en liten kaka på det sitter ju inte helt fel.
När jag slutat springer jag iväg till bussen och går in i kiosken som ligger brevid hållplatsen, tror ni jag köper godis där eller? Ja.
När jag kommer hem skulle man kanske kunna tro att det tog stopp, men det går det inte. Så kan jag gjärna smälla i mig någon macka ellert så bara för att jag är så van vid att äta så fort jag kommer hem. Trots att lunchen bara var för 2 timmar sedan. Nu startar väntan på att mamma och pappa ska komma hem med middagen. Efter middagen äter jag gjärna något godis eller så, om det inte finns godis är det ju inte helt fel med ett par mackor. Alltid går det ner lite mer.

Nu är ni kanske inte så intresserade av mina nya matvanor, men jag fyller ut bloggen ganska bra med långa konstiga inlägg va?
I alla fall, sov time för mig nu. 18års partaj imorgon så jag ska sova vääldigt länge så jag orkar vara uppe hela natten.
Tack och adjö.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: EmmA

vrf var du med i kungälvsposten ? ;D

2009-03-09 @ 15:02:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback