Maggan på äventyr!

Dag 16.

2009-03-09 @ 19:52:56

En riktigt bra dag har ägt rum idag.
Trots en stressig morgon innan jag kom iväg till bussen(Nej fortfarande ingen ändring på den punkten!) så har det ändå känts ganska harmoniskt.
Mötte min trogna vän Johanna på bussen som jag satt och skvallrade med om helgen tills hon hoppade av i Nödinge för att också gå till sin praktik. När hon hoppat av gled jag ner i bussätet medans mitt huvud sakta men säkert började sväva iväg till sova läge. Skönt.
När jag var frammr i kungälv var det faktiskt riktigt fint väder för en gångs skull så jag bestämde mig för att sätta mig ute lite i solen innan jag gick iväg till Combi. Helt från ingenstanns blev jag pigg och på väldigt bra humör! Antagligen gjorde solen sitt.
När jag väl kom fram till huvud destinationen så möttes jag av en riktigt smutsig lokal. Det hade tydligen vart mycket folk där under helgen och människor är ganska duktigt på att spilla. Så det vara bara till att ta fram trasor och skura rent där det såg sjabbigt ut.
Sedan kom gästerna och jag stod ensam bakom disken för det mesta utav dagen. HEJJA team Magda som klarar sig själv!
Personalen verkar tycka att jag är ganska duktig med. Det är ju bra.
Allt från mig tillsvidare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback