Maggan på äventyr!

Dag 17.

2009-03-10 @ 22:30:00

Vaknade upp med en fruktansvärd huvudvärk imorse och kunde knappt stå på benen när jag lämmnade sängen. Så jag slog en singnal till mammsen som jag ville föra en diskution med om vad hon ansåg om att sjukanmäla mig idag. Mamma hade inga bra svar så hon sa åt mig att vända mig till pappa istället. Inte mycket till svar där heller om jag ska vara ärlig, han bidrog mest med peppande meningar och käcka ord om att jag skulle äta lite och se hur jag mådde sedan.
Jag vandrade nedåt och fixade mig iordning tapper som jag är ibland. Jag hade bestämmt mig för att göra combi äran med min närvaro för dagen och om pressen blev får stor så fick jag väll be om att få åka hem.
Men när jag väl kom dig så kände jag mig så trött så att jag bara inte orkade. Men samtidigt kunde jag inte med om att be om att få åka hem. Så det blev till att uthärda hela dagen. Tänk er själva att stå och vara jätte trevlig och hurtig med 38,5 graders feber och en ständigt tickande huvudvärk. Till råga på allt så kom det in en mamma med ett barn, gissa om ungen satt och skrek? Exakt.
Men men...jag har lärt mig av mig läxa. Lämna aldrig huset med huvudvärk.
Update på fanclub fronten nu. En av dom hade frågat efter mig..igen. Han nämnde också att han var aldig och hade cash. Bara så att jag skulle veta lixom. Nader, han som äger resturangen försökte skrämma honnom med att säga att min pappa var stenhård gangster.
Hur som hellst, som ni märker jag jag tendenster till att bli långrandig i mina inlägg. Jag jobbar på saken.
Jag fick sluta en halvtimma tidigare och hann med en tidigare buss. Det var jag värd efter min tuffa dag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback