Maggan på äventyr!

Dag 3, att imponera på människor med min obefintliga datakunskap.

2009-11-11 @ 16:58:38

Hej bloggis!

Dag tre nu ju, vart tog denna veckan vägen?
Imorse kom jag upp i någolunda tid igen, hann faktiskt äta frukost hemma dessutom. IGEN!

Jag gick till bussen iförd en ny jacka som jag har köpt i London. Ni vet när jag var sjuk. Paljettis har jag döpt den till. Det är en parkas helt i svarta paljetter. As cool Jag bifogar en bild nedan.

Men iallafall, åter till bussenjag hoppar på bussen och glädjs av att den är i tid och att det är lugnt. Det enda som var mindre bra med den var att den främre dörren var sönder, men lixom det var ju inget som påverkade mig, trodde jag......
När jag kommer till nästa station så skådar mitt öga en av mina västa farhågor, BARN!
En hel jävla skolklass hoppar på! Det råder kaos. Det gapas. Det springs. Och jag står inte ut. Ungarna är fan inte kloka.

Äntligen är bussen framme och jag hetsar mig in på ica, köper en kyklingsallad. (Japp, idag igen! Utbudet är inte as stort).

Jag springer ner till butiken och just när jag stannar kommer Jeanette också. Perfekt. Jag flashar lite med min paljettis och hon tycker att den är fin.

Vi går in och tänder upp med lite lampor och ljus och sedan sätter jag mig ner framför datorn och visar lite utav bilderna som togs igår. Jeanette var överväldigad. Hon sa att honblev allderless tårögd. Då blev jag nöjd.

Annars så satt jag mest och trixade med bloggen idag. Hon är as impad av mig. Hon tycker att jag kan så mycket om datorer när jag i själva verket inte fattar något alls. eller jo lite...men inte mycket inte....
Imorgon ska jag åka till skolan och fixa lite med bilderna som vi tog igår och lite med ett par nya bilder som togs idag. Kan bli spännande.

Här har ni oss, Maggan och Paljettis, det nya radarparet.
Tack för idag, slut för idag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback