Maggan på äventyr!

Jul i vårt hus.

2009-11-24 @ 18:19:00

Idag har vi lyssnat på julmusik.
Det tyckte jag om.

OCH DESSUTOM, jag har rört kassaapparaten.
Gick inte så bra.

Förr var jag grym på huvudräkning när man ska ge tillbaks pengar. Men nu när jag har vart på konsum i sommras så har jag blivit bekväm av mig och är van vid att det står hur mycket man ska ge tillbaks. Det gjorde det inte nu. Jobbigt. Jag vet ju hur man gör. Måste bara öva lite.

Jag kommer dock nog inte stå i kassan mycket mer.
Bara en engångsföreteelse typ.

jaja...Annars så händer det inte så mycket.
Tänker as mycket på vad jag vill göra efter skolan. Har mega ångest. Blö.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback