Maggan på äventyr!

Ny vecka!

2009-11-16 @ 21:26:15

Heiiiiii
Måndag igen och så, fy fan vad jobbigt det var att pallra sig upp imorse.
Saknar skolan.

För övrigt gör jag typ inte så mycket på min praktik...är mest bara.
Börjar känna mig lite rastlös.
Jag har lixom inte fått någon riktig arbetsuppgift.

Nog för att dom är jättesnälla, verkligen. Men jag tror jag föredrog att praktisera på Combi. Det var lite mer action.
Fan vad det låter som om jag vantrivt nu haha. Det gör jag inte. Jag är bara rastlös.

Därför jag har inte heller så mycket att blogga om.

Eller jo kanske. Jag funderar ganska mycket på vad jag vill göra efter skolan och så. AS jobbigt ju.
Jag hade faktiskt kunna tänka mig att vara på en resturang.
Eller jobba i en kassa.
Jag tycker faktiskt det är roligt.
Typ på konsum, nog för att konsum inte var speciellt roligt i sig självt men det var roligt att sitta i kassan ändå.  Jag tror dessutom att jag var rätt bra på saken.

Nu ska jag återgå till min dvala. Kollar på paradise och trycker i mig chips.
 Jag la ner bantningen för ett tag.
//Maggan

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback