Maggan på äventyr!

Saknar skolan typ.

2009-11-18 @ 23:00:26

Hola!

Saknar skolan lite och så. Men jag tror jag kommer förbi en liiiten sväng på fredag. Ska nämligen till tandläkaren och skolan ligger ju lite på vägen så ah...

Men idag på praktiken.
Idag har jag slåttin ljus med cellofan. Det var lite skoj. Prismärkte också ett par saker. Och hängde upp lite ljuslyktor.

Jag är sämst i världen på att slå in saker. Jag fattar inte hur jag kan vara så kass? Jag har typ alltid vart det.
När jag och min barndomsvän Lisa var små så brukade vi sitta och slå in paket tillsammans.
Hennes papper var släta och fina.
Mina blev bara skrynkliga hela tiden.
Samma sak gällde när vi målade, hennes teckningar var nogranna färglada och roliga.
Mitt var bara fult kludd.
Nä, man skulle vara sådär pyssligt duktig.

Dags att sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback