Maggan på äventyr!

Vem behöver match.com?

2009-11-26 @ 22:22:18

HEEEEEJ!

Håller på att dö på praktiken.
Idag var jag med någon ny. Det var konstigt, hon var inte alls som dom andra. Inte alls sådär lugn och bara as snäll. Utan mer konstig. Det första hon gjorde var att skicka iväg mig till ica för att köpa cola till henne?

Okej, jag gjorde de. Och jag tyckte bara det var skönt att gå iväg ett tag. Men vafan? Man skickar väll inte iväg någon till att göra sina privata ärenden?
Men jag fick dock som kompensation slå lite på kassan.

Hon var jäkligt knepig måste jag säga.
Hon varvade mellan att tycka att jag var as bra och att verka tycka att jag var hel knäpp.

Tillslut så sa hon att hon hade en son i min ålder. Och att han borde träffa en sånn tjej som jag.
Sen frågade hon ut mig om jag var ordningsam...jag?ordningsam? haha. Hon var för rolig ju.
Sen frågade hon mig och jag festade mycket...haha, jag? Festa mycket? Aldrig ju.

Jaja, dagen knallade på. Jag fick ju åtminstode göra något idag.
//Svärmorsdrömmen Maggan

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback